A pályaválasztási bizonytalanság árnyalatai
Milyen tanulói típusok azonosíthatók az aktuális empirikus kutatások alapján a továbbtanulási és pályaválasztási döntés kapcsán? Milyen szerepet játszik az érdeklődés, a motiváció, az önbizalom, az önbecsülés, és az életpálya-építési kompetencia a gimnazisták körében? Vajon mindig higgyük-e el azt, ami a kérdőívekből kijön? Miként alakíthatók ki differenciált pályaedukációs stratégiák, és milyen szerepük lehet ebben a diákprojekteknek?
13:10
Tanári 1 - Színház
Pedagógusoknak
Faculty Club
Ismerd meg az előadót:
Pálvölgyi Lajos
PhD, PMP, oktatáskutató
Vállalkozóként projektmenedzsmenttel foglalkozik több évtizede bel- és külföldön; projekttanácsadó, oktató és tréner. Oktatáskutatóként projektalapú tanulással, pályaedukációval és oktatási innovációkkal foglalkozik az ELTE PPK egyik kutatócsoportjában. A PROJECON Projekt Tanácsadó Kft. ügyvezetője, az Országos Középiskolai Diákprojektverseny alapítója, a Magyar Pedagógiai Társaság Projektpedagógiai Szakosztály elnöke, és a HiSchool szakmai tanácsadója.




