Miért a legjobb meló kreatívnak lenni?
A Közgázra (ma már Corvinus) jártam, de nem végeztem el. Ez a téma minden vasárnapi ebéden előjött egészen addig, amíg 28 évesen kreatívigazgató nem lettem a Mitónál. Ez több mint 11 éve volt. Azóta anyukám sokkal nyugodtabb. Velem ellentétben, mert én meglehetősen sokat pörgök azon, hogy az olyan ügyfeleinknek mint a Telekom, az OTP, a Mastercard, vagy a Borsodi a lehető legjobb dolgokat találjuk ki. Azóta, hogy anno 12 évesen megnyertem a kerületi történelem versenyt - és az így nyert Bibliát anyukámmal becseréltettem az első Harry Potter könyvre - szívügyem a szakmai utánpótlás. Ezért is hoztuk létre az Intro nevű kreatívképzésünket, ami már több mint 30 juniort adott a szakmának, és ezért is vezetem az utánpótlásal foglalkozó csapatot a Maksz-ban. Ha valaki pedig szeretne ajándékot venni nekem, akkor régi focimezt vegyen, ugyanis minden kreatívnak kell valami hülye és lehetőleg drága hobbi, én a retro mezek gyűjtését választottam.
9:30
E332
Gazdaság/üzlet
3. emelet
Ismerd meg az előadót:
Marosi Gergő
Kreatív igazgató; Mito




