Miért kattintasz arra, amire kattintasz? – A reklámok, az agyad és az algoritmusok titkai
Miért pont azokat a reklámokat látod a TikTokon vagy az Instán, amelyek mindig betalálnak? Honnan „tudják”, mire figyelsz fel, és hogyan használják ezt a márkák a döntéseid befolyásolására?
Dr. Varga Ákos, a Corvinus Egyetem Digitális Marketing Tanszékének vezetője elhozza a neuromarketing és az online algoritmusok világát. Az előadás során kiderül, hogyan „mérik” a figyelmedet, mit árul el az agyad egy-egy kattintásról, és hogyan épülnek fel a legfüggőséget okozó online tartalmak.
Interaktív példákon keresztül betekintést nyerhetsz abba, hogyan gondolkodik egy marketingkutató, és mit tehetsz te azért, hogy ne az algoritmus irányítson téged – hanem te használd tudatosan a digitális világot.
12:20
IV. Előadó
Gazdaság/üzlet
Földszint
Ismerd meg az előadót:
Dr. Varga Ákos
Habilitált egyetemi docens, a Budapesti Corvinus Egyetem Digitális Marketing Tanszékének vezetője
Dr. Varga Ákos szenvedélye, hogy megmutassa: a marketing nem csak hirdetésekről szól, hanem arról is, hogyan gondolkodunk, érzünk és döntünk a digitális térben. Habilitált egyetemi docens, a Budapesti Corvinus Egyetem Digitális Marketing Tanszékének vezetője. Több mint húsz éve dolgozik a felsőoktatásban, kutatási területei közé tartozik a neuromarketing, az online marketing, a marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás. Alapítója a NEDIMARC – Neuro- and Digital Marketing Research Center kutatóközpontnak, amely az emberi agy és a digitális technológiák találkozási pontjait vizsgálja.




