top of page

Márkaépítők – a jövő formálói

A márkák már nem csak egyszerű piaci szereplők. Fontos szerepük van a társadalom formálásában, edukálásában, a környezet megóvásában, az életünket körülvevő világ alakításában. De ki teszi ilyen fontossá a jelenben és a jövőben a márkákat? Kik azok, akik építik őket, és hogyan adnak nekik egyre nagyobb jelentőséget, egyre több hasznosságot? Általános menedzserek? Marketingesek? Kommunikációs szakemberek? Innovátorok? Kutatók? Stratégák?
Ezek mind együtt. De most hívjuk úgy őket, hogy márkaépítők. Márkaépítők, akiknek rendkívül sokszínű a munkájuk, feladatkörük. Márkaépítők, akik egy, a vállalat által meghatározott ügy, úgynevezett purpose mentén dolgoznak azon, hogy az adott márka az üzleti célokat küldetés-szemlélettel érje el.
Barna Péternek hívnak, és 8 éve építem a Telekom márkát. Azt a márkát, aminek az az ügye, hogy a digitális világ eszközeivel, megoldásaival segítsen az embereknek fejlődni. Ahogy mi mondjuk: a saját életük nyertesévé válni. Jelenlegi pozíciómban (Márkainnovációs vezető) csapatommal a marketingkommunikációs kampányokon kívül olyan márkainnovációkat is létrehozunk, amik megmutatják azt, hogyan lesz hasznos tagja egy modern márka a társadalomnak, hogyan válik a termékein túl az emberek életének részévé.
Ha érdekel, hogy hogy telik a napja egy márkaépítőnek, hogyan hoz létre kollégáival ilyen márka innovációkat, reklámkampányokat vagy éppen hogyan gondolkodik a stratégiai működésről, gyere el az előadásromra. Bemutatom ezt a sokszínű szakmát, ami magába olvasztja a stratégiai gondolkodást, kreativitást, tervezést, filozófiát, szociológiát, kutatásmódszertant, szövegírást, kognitív tudományokat, servide design-t. Magába foglal sok-sok érdekes tudományágat, és felhasznál sok-sok olyan képességet, ami az emberi működés és fejlődés alapja és megújítója. A végén még az is lehet, hogy annyira megtetszik amit hallasz, hogy te leszel a jövő egyik fontos márkájának építője.

10:20

E332

Gazdaság/üzlet

3. emelet

Ismerd meg az előadót:

Barna Péter

Márkainnovációkért felelős csapat vezető; Magyar Telekom

8 éve dolgozik a Telekomnál, az első 2 évben a Flip márkaépítése volt a feladata, 2019 végétől a Telekom BrandComms csapatának szegmenskommunikációs-vezetője lett. Hozzá kötődik több újító szemléletű projekt létrehozása úgy mint a Telekom Kraft, a KraftLab, a Hello Szülő, illetve a Hello Biznisz megújítása. 2022-ben az ország top brand menedzsereinek listáján, a Signature 40-en első helyezést ért el. Jelenleg a márkainnovációkért felelős csapat vezetője.

©2024 by HiFeszt 2024

bottom of page