top of page

Miért nem elég a suli? A fiatal vállalkozók nyers valósága és kockázatai

Az előadás során betekintést nyújtunk abba, hogyan indítottuk el 17 és 18 évesen a saját streetwear márkánkat, az OUT OF MOOD-ot. Megosztjuk veletek, hogyan vágtunk bele a vállalkozásba, és milyen komoly kihívásokkal szembesültünk. Nem minden ment simán: a kezdeti lelkesedés mellett rengeteg buktatóval találkoztunk. Késtek a termékek, hibás gyártók, magas vámköltségek, és voltak olyan pillanatok, amikor több millió forintot buktunk.
De tanultunk a hibáinkból, és nem adtuk fel. Szó lesz a márkaépítés folyamatáról, a kezdeti nehézségekről, és arról, hogy mi segített abban, hogy végül átlendüljünk a kezdeti nehézségeken. Megosztjuk, hogyan találtunk saját szendeéjünkre a vállalkozás indításában, hogyan ne hagyjátok, hogy a kudarcok eltántorítsanak titeket a céljaitoktól.

12:30-13:10

BME Q

Gazdaság/üzlet

QAF16

Ismerd meg az előadót:

Out of Mood

Ábris és Bende, két átlagos srác, akik 2023 februárjában belevágtak a vállalkozásba és létrehozták az OUT OF MOOD-ot. Bende programtervező informatikus szakon tanul, aki az utolsó évét végzi az egyetemen. Márka lógójának megalkotója. A háttérfolyamatokat ő koordinálja, hogy Ábris a kamera előtt „bohóckodhasson” és a cég gördülékenyen működjön.

Ábris, aki kihagyott egy gap year-t az egyetem előtt, most kezdte az első évét Gazdaság és Menedzsment szakon. Ő felel a márka kreatív feladataiért, és azért, hogy az OUT OF MOOD valóban nagyra nőjön.

Bár mindketten fiatalok , az elszántságuk és a szenvedélyük garantálja, hogy ne álljanak meg. Mára már több mint 1500-an hordják a márkánkat, és hisznek abban, hogy pár év múlva ők leszünk a legnagyobb magyar streetwear márka.

©2025 by HiFeszt 2025

bottom of page