Miért nem elég a suli? A fiatal vállalkozók nyers valósága és kockázatai
Az előadás során betekintést nyújtunk abba, hogyan indítottuk el 17 és 18 évesen a saját streetwear márkánkat, az OUT OF MOOD-ot. Megosztjuk veletek, hogyan vágtunk bele a vállalkozásba, és milyen komoly kihívásokkal szembesültünk. Nem minden ment simán: a kezdeti lelkesedés mellett rengeteg buktatóval találkoztunk. Késtek a termékek, hibás gyártók, magas vámköltségek, és voltak olyan pillanatok, amikor több millió forintot buktunk.
De tanultunk a hibáinkból, és nem adtuk fel. Szó lesz a márkaépítés folyamatáról, a kezdeti nehézségekről, és arról, hogy mi segített abban, hogy végül átlendüljünk a kezdeti nehézségeken. Megosztjuk, hogyan találtunk saját szendeéjünkre a vállalkozás indításában, hogyan ne hagyjátok, hogy a kudarcok eltántorítsanak titeket a céljaitoktól.
12:30-13:10
BME Q
Gazdaság/üzlet
QAF16
Ismerd meg az előadót:
Out of Mood
Ábris és Bende, két átlagos srác, akik 2023 februárjában belevágtak a vállalkozásba és létrehozták az OUT OF MOOD-ot. Bende programtervező informatikus szakon tanul, aki az utolsó évét végzi az egyetemen. Márka lógójának megalkotója. A háttérfolyamatokat ő koordinálja, hogy Ábris a kamera előtt „bohóckodhasson” és a cég gördülékenyen működjön.
Ábris, aki kihagyott egy gap year-t az egyetem előtt, most kezdte az első évét Gazdaság és Menedzsment szakon. Ő felel a márka kreatív feladataiért, és azért, hogy az OUT OF MOOD valóban nagyra nőjön.
Bár mindketten fiatalok , az elszántságuk és a szenvedélyük garantálja, hogy ne álljanak meg. Mára már több mint 1500-an hordják a márkánkat, és hisznek abban, hogy pár év múlva ők leszünk a legnagyobb magyar streetwear márka.




