Gen Z az egyetemen! Clean girl-től a Finance bro-ig, avagy kik a jövő hallgatói?
Lehet márka egy felsőoktatási intézmény? Lehet! Egyetemválasztáskor nemcsak szakok és városok között mérlegelünk: a döntéseinket ugyanúgy befolyásolják a márkaígéretek, mint amikor cipőt vásárolunk vagy kávézót választunk. Gyere el és tudd meg mit ígérnek az egyetemek és mit vár el a Z generáció!
11:30-12:10
BME Q
Humán
QBF13
Ismerd meg az előadót:
Lázár Beáta
Lázár Beáta kommunikációs szakértő, PhD jelölt és társult oktató a BME és a BBTE kommunikáció szakán. Kutatásában arra keresi a választ, hogy hogyan választanak egyetemet a középiskolás diákok és ebben a döntési folyamatban hol jelenik meg a felsőoktatási intézmények kommunikációja. Pályafutása során volt már fesztiválszervező, social media menedzser, szervezeti kommunikációs, rendezvényszervező, jelenleg tanár, kutató és nemzetközi projektmenedzser. Szenvedélye a tanítás, a tehetséggondozás, a kutatásmenedzsment, a biciklizés és az utazás.




