10:30-11:10
BME I
Gazdaság/üzlet
IE007
Ismerd meg az előadót:
Mérő Ádám
Ádám a Budapesti Gazdasági Főiskola Reklám Tagozatán és a holland Hogeschool Brabant Marketing szakán szerzett diplomát 2002-ben. Karrierjét még ugyanebben az évben a Mindshare médiaügynökségnél kezdte, ahol közel 15 éven át dolgozott, végigjárva a médiatervezői és médiavásárlói ranglétrát. Távozásakor Business Director pozícióban az ügynökség teljes médiatervező és médiavásárló részlegét, valamint az Unilever magyarországi csapatát vezette. 2017-ben csatlakozott a The Coca-Cola Company-hoz, ahol kezdetben a magyar, a cseh és a szlovák piac Media & Connection Managereként dolgozott. 2019-től már a teljes közép- és kelet-európai régió (26 ország) kommunikációjáért felelt. 2021 tavaszától európai szintű vezetői szerepkört kapott: 42 ország marketingkommunikációs stratégiáját felügyelve a központi marketingcsapat CX Consumer & Shopper Senior Igazgatójaként dolgozott. 2024 májusában új, stratégiai fókuszú területre lépett, és Digital Acceleration Senior Director-ként az európai digitális transzformációért és digitális stratégiáért felelős vezető lett – ezt a pozíciót jelenleg is betölti. Ádám aktív szereplője a hazai szakmai életnek is: 2024-ben újraválasztották az MRSZ alelnökének, valamint IAB és MMSZ elnökségi tagnak. Öt egymást követő alkalommal került be a TOP5 legbefolyásosabb marketingdöntéshozó közé, 2025-ben pedig elnyerte a Marketer of the Year díjat. Szerzőként is jelentős szerepet játszik az iparágban: az első és második Marketing Trendbook adatvezérelt marketinggel és globális reklámpiacokkal foglalkozó fejezeteinek szerzője, 2025-ben pedig társalkotója lett az iparág első MI-kézikönyvének (AI Guide). Amikor éppen nem utazik, Ádám Budaörsön él három lányával és egy kislány kutyájával. Szabadidejében a történelem, a természet, a futás és a borászat iránt érdeklődik.




